indragårdens läger

Jadå har vi kommit hem från ett långt och lärorikt läger på trojas kennel indragården.
Det har varit grymt kul & vi har lärt oss grymt mycket & mattes huvud är fyllt av nya ideer och tankar inför framtiden.
Vi har fått gått ett spår och troja har fått apportera några dummies, det var jättekul att se för det var första gången.
Vi har lärt känna nya människor samtidigt som jag även lärt känna troja bättre på dessa dagar!


image17
En välfötjänt vila efter dessa dagar !
image18
Troja sover medans ja tittar när instruktörern visar upp lydnad med sin hund.


Slutprov !!

Nu har vi avslutat valpkursen på kvibergs hundskola.
Vi har haft himla skoj och lärt oss hur mycket som helst !
Så idag hade vi slutprov på att vi lärt oss under hela kursen.
jag var ju lite nervös ..¨och blev  ännu nervösare när jag fick reda på att vi skulle få betyg/ poäng som i riktig lydnad.
Det var 13 olika moment och vi fick 130 poäng !!! med andra ord 10/10 i alla moment ! Jag tyckte du var duktig men hade aldrig vågat hoppas på full pott! vi fick desutom 5/5 på sammarbete mellan förare och hund. Är så himla stolt över dig, du är ett underbarn. Nu hoppas vi på fler tior i vår!!!
image16
Troja mitt älskade "underbarn" och smulan :)

RSS 2.0