Slutprov !!

Nu har vi avslutat valpkursen på kvibergs hundskola.
Vi har haft himla skoj och lärt oss hur mycket som helst !
Så idag hade vi slutprov på att vi lärt oss under hela kursen.
jag var ju lite nervös ..¨och blev  ännu nervösare när jag fick reda på att vi skulle få betyg/ poäng som i riktig lydnad.
Det var 13 olika moment och vi fick 130 poäng !!! med andra ord 10/10 i alla moment ! Jag tyckte du var duktig men hade aldrig vågat hoppas på full pott! vi fick desutom 5/5 på sammarbete mellan förare och hund. Är så himla stolt över dig, du är ett underbarn. Nu hoppas vi på fler tior i vår!!!
image16
Troja mitt älskade "underbarn" och smulan :)

Kommentarer
Postat av: Anna & Tyson

Gud vad bra det gick för er! Ni är så duktiga.
Lycka till med allt annat
KRAM
Anna & stökTyson

2007-08-08 @ 13:59:28
URL: http://patriksjoberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0