Träning

Idag har vi varit och tränat med några andra hundar. Det var smulan,troja, morbror Brandy , trojas halvbror och två st tollare. Först så fick de tre valparna som var jämngamla träna med sina hussar och mattar. Jag är sjukt nöjd med min troja hon har hur duktig som helst med kontakten! var lite orolig för det innan..
Jag lockade henne med korv,hehe. Sedan gick vi in mot skogen och tränade de stora hundarna med apportering.
Då var meningen att valparna skulle titta på och slappna av lite. Du pep inte över huvudtaget,vilket de andra valparna gjorde. Istället somnade du i mitt knä!
Sedan gick vi hem till dem vi var hos, fikade lite och så fick alla vovvar hälsa.
Ni hade kul! och det är kul att hitta små kompisar i sin egna ålder..
nåja, imorn är det valpkurs, ska bli kul.
Måndag ska vi träffa våra nya små kompisar igen.
Tisdag valpkurs igen.
sedan ska vi träna hela veckan och så blir det semester! nåja inte för alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0